E-commerce groeit razendsnel, dankzij het toenemende aantal smartphones, gemakkelijke toegang tot technologie en het gemak van winkelen vanuit elk deel van de wereld. Aan de andere kant is e-tail de elektronische detailhandel, waar bedrijven via online winkels diensten en goederen tegen verkoopprijs verhandelen. E-tailbedrijven verkopen producten zonder enige fysieke aanwezigheid en zijn daar grotendeels succesvol in. Voorbij zijn de dagen dat e-tail beperkt was tot elektronische apparatuur. In snel tempo betreden meerdere luxemerken het e-tailsegment. Veel merken die handelen in sieraden en kleding maken enorme winsten door hun producten te verkopen. Succesvolle merken die actief zijn in de luxesector lokken hun consumentenbestand met behulp van emotionele ervaringen. Dit is precies waarom consumenten voor hun producten gaan omdat hun naam of logo zichtbaar is op het product. Luxemerken die online groeien, hebben duidelijk begrepen dat emotie de sleutel is wanneer een product of dienst moet worden verkocht. Dit is de reden achter de groei van de wereldwijde luxe e-tailing-markt.
Ontvang een PDF-voorbeeldrapport met bijbehorende grafieken en diagrammen (Pre & post COVID-19 impactanalyse): https://www.absolutemarketsinsights.com/request_sample.php?id=1348
De wereldwijde markt voor luxe e-tailing floreerde aanzienlijk in de periode van de COVID-19-pandemie. Ondanks de economische vertraging slaagden luxemerken erin om producten online te verkopen. Een van de grootste factoren achter de groei van de wereldwijde luxe e-tailingmarkt is het verhogen van het beschikbare inkomen van mensen over de hele wereld. Mensen kopen ook graag luxe producten online. Ondertussen is een leidende factor die de groei van de wereldwijde luxe e-tailingmarkt heeft beïnvloed, de groeiende bezorgdheid over dubbelheid van producten. Dit maakt mensen sceptischer over online aankopen.
Ongeacht enkele minpuntjes, wordt voorspeld dat de wereldwijde markt voor luxe e-tailing een enorme groei zal doormaken dankzij de integratie van kunstmatige intelligentie (AI) die de merken helpt hun producten gemakkelijk op de markt te brengen.
Bekijk onze exclusieve persberichten op Industry Global News24
- Wereldwijde markt voor vaste draadloze toegang (FWA) 2022 – 2030
- Wereldwijde markt voor cyberfysieke systemen 2022 – 2030
Belangrijkste afhaalrestaurants – Wereldwijde luxe e-tailing-markt:
- Het segment persoonlijke verzorging van het productcategoriesegment, dat verder is gefragmenteerd in huidverzorging, haarverzorging, geuren, make-up en cosmetica, zal het snelste geld verdienen voor deze markt.
- Het bedrijfsmodel van één merk zal tijdens de prognoseperiode succesvoller zijn dankzij groeiende advertentiecampagnes die speciaal zijn gericht op het aantrekken van het publiek op de officiële website van het merk.
- App-gebaseerd platform van de wereldwijde luxe e-tailingmarkt zal ieders favoriet blijven vanwege hun gebruiksgemak.
- De regio Noord-Amerika zal de komende jaren het snelste geld verdienen voor de wereldwijde luxe e-tailingmarkt. Een hogere bestedingscapaciteit van mensen in de Verenigde Staten en Canada, samen met een grotere neiging om merkartikelen te kopen, zal de markt helpen groeien.
Praat met onze analist in geval van vragen voordat u dit rapport koopt: https://www.absolutemarketsinsights.com/enquiry_before_buying.php?id=1348
Concurrenten: wereldwijde luxe e-tailingmarkt
- AMARA
- ASOS
- BOP LLC
- Chanel Ltd
- Compagnie Financiere Richemont SA
- Krat en vat.
- HUDSONS MEUBILAIR
- luxe parfums inc
- Moda Operandi, Inc
- com
- Neiman Marcus Group Ltd LLC
- NET-A-PORTER
- Nordström, Inc.
- RALPH LAUREN
- De geurkamer
- com LLC
- Andere marktdeelnemers
Koop het nieuwste en diepgaande wereldwijde Luxe E-tailing Marktrapport @ https://www.absolutemarketsinsights.com/checkout?id=1348
Wereldwijde markt voor luxe e-tailing
Per productcategorie
- Persoonlijke verzorging
- Huidsverzorging
- Haarverzorging
- Geuren
- Make-up & Cosmetica
- Anderen
- Woonaccessoires en meubels
- Eet- en keukenmeubels
- Bed- en badmeubels
- Opslag & modulair meubilair
- Bliksem
- Anderen
- Mode & Kleding
- Kleding
- Tassen & Handtassen
- Schoenen
- Sieraden & Accessoires
- Anderen
- Anderen
Op bedrijfsmodel
- Meerdere merken
- Mono-merk
Per platform
- App-gebaseerd
- Webgebaseerd
Per regio
- Noord-Amerika (VS, Canada, Mexico, rest van Noord-Amerika)
- Europa (Frankrijk, het VK, Spanje, Duitsland, Italië, Scandinavische landen (Denemarken, Finland, IJsland, Zweden, Noorwegen), Benelux Unie (België, Nederland, Luxemburg), Rest van Europa
- Azië-Pacific (China, Japan, India, Nieuw-Zeeland, Australië, Zuid-Korea, Zuidoost-Azië (Indonesië, Thailand, Maleisië, Singapore, Rest van Zuidoost-Azië), Rest van Azië-Pacific
- Midden-Oosten en Afrika (Saoedi-Arabië, Verenigde Arabische Emiraten, Egypte, Koeweit, Zuid-Afrika, Rest van het Midden-Oosten en Afrika)
- Latijns-Amerika (Brazilië, Argentinië, Rest van Latijns-Amerika)
Verzoek om maatwerk om aan uw precieze onderzoeksvereisten te voldoen: https://www.absolutemarketsinsights.com/request_for_customization.php?id=1348
Toprapport:
Wereldwijde markt voor duurzaam toerisme – https://www.absolutemarketsinsights.com/reports/Global-Sustainable-Tourism-Market-2022-2030-1297
Wereldwijde Symptom Checker Chatbots-markt – https://www.absolutemarketsinsights.com/reports/Global-Symptom-Checker-Chatbots-Market-2022-2030-1344
Over ons:
Absolute Markets Insights helpt bij het verstrekken van nauwkeurige en nieuwste trends met betrekking tot de vraag van de consument, het gedrag van de consument , verkoop en groeimogelijkheden, voor een beter begrip van de markt, en helpt zo bij het ontwerpen van producten, kenmerken en veeleisende prognoses. Onze experts bieden u de eindproducten die transparantie, bruikbare gegevens, een cross-channel implementatieprogramma, prestaties, nauwkeurige testmogelijkheden en de mogelijkheid om voortdurende optimalisatie te bevorderen, kunnen bieden. Van de diepgaande analyse en segregatie, we helpen onze klanten om zowel aan hun onmiddellijke als lopende onderzoeksvereisten te voldoen . Minutieuze analyses hebben invloed op grote beslissingen en daarbij speelt de bron van business intelligence (BI) een belangrijke rol, waardoor we up-to-date blijven met huidige en toekomstige marktscenario’s.
Neem contact met ons op:
Naam contactpersoon: Shreyas Tanna
Bedrijf: Absolute Markets Insights
E-mailadres: sales@absolutemarketsinsights.com
Telefoon: IN +91-7400-24-24-24, VS +1-510-420-1213
Website: www.absolutemarketsinsights.com